Избрани Новини
Катуница пак на бунт, този път срещу EVN
12-02-2013, 12:17
Снимка:Plovdivutre.bg
Автор:Петя Коленцова
Още по Темата:Семейство с 2 деца зъзне трети ден без ток заради профилактика
Скъп ток обрича на студ старци и болни (ВИДЕО)
Шефът на EVN у нас взема 100 бона на месец
EVN докара бизнесмен до бесило
60% такси, 40% ток – това плащаме на ЧЕЗ, EVN и E.ON
Над 300 в Бургас креснаха "Довиждане" на EVN
Маскирани изгориха коли на EVN (+)
Хиляди скандират: EVN вън от България! (+)
Кметът с призив всеки да се жалва, пуска подписка до омбудсмана на България
Катуница пропищя от високите сметки за ток. Кметът Красимир Юруков съветва всички по-малки градове и села да последват техния пример.
До края на седмицата в кметството в селото, в магазините и пощата се събира подписка срещу убийствените сметки, които EVN безцеремонно се опитва да наложи, каза за Plovdivutre.bgКрасимир Юруков. „Това е нашият протест за безбожно високите сметки. Ние настояваме договорът с дружеството EVN да бъде развален. Последните суми с период на отчитане за декември и януари са не двойни, а по-високи“, заяви Юруков. Оказва се, че в някои домове те са 3 и 4 пъти по-големи от обикновено. Ситуацията е абсурдна като се има предвид, че повечето къщи в селото се отопляват с твърдо гориво. Повечето местни ползват ток само за готвене и топла вода.
За ден в Катуница са събрани над 100 подписа. Кметът призовава всеки недоволен да отиде да подаде лично жалба в EVN. „За да изгоним монополиста е нужно поотделно писмено всеки да изрази недоволството си чрез документ – това е жалбата“, посочи кметът. По думите му не са достатъчни подписките, които се организират в национален мащаб. Необходимо е индивидуална ангажираност и възражения срещу завишените цени на ползвания ток.
Ако смятате, че и вашата сметка е необосновано висока, за да подадете жалба не са ви необходими специални документи, уточниха от дружеството. Трябва да отидете лично до клиентски център на EVN и в свободен текст да обясните, че сметката е завишена и желаете проверка на данните. Добре е да посочите клиентски номер, периодът на отичтане, за който става дума, измервателна точка и номера на фактурата.