Силистра избра сладолед за свой любим Lidl продукт

Близо 1500 човека сe включиха в дегустациите

През изминалата събота жителите на Силистра имаха възможност да дегустират избрани продукти от собствени марки на Lidl. Близо 1500 човека сe включиха в дегустациите, като освен да опитат, клиентите на веригата имаха възможност и да гласуват за всеки от продуктите.

Резултатите от гласуването определиха сладолед Gelatelli Classic мини за най-любим Lidl продукт на Силистра с 95% одобрение. На второ място се нарежда деликатесна варена шунка Dulano с 93% одобрение, а на трета позиция е бира Perlenbacher с 92% одобрение.

Клиентите на Lidl в Силистра имаха възможност да опитат общо 12 продукта от собствени марки на Lidl, разпределени в четири категории - млечни, колбаси, сладоледи и бира.

Продуктите, представени в дегустациите, са сред участвалите в мащабен вкусов тест, проведен за веригата от IPSOS България в началото на годината. В него са взели участие 4600 респондента, които са тествали 199 продукта от 24 собствени марки, а резултатите са изведени на база 19 900 получени оценки. Проучването е проведено по метода на т.нар. сляп тест (blind test), при който тестващите не виждат опаковките на продуктите и не разполагат с информация за марка или производител, за да може оценката им да бъде безпристрастна. Резултатите по продуктови категории показват, че 85% от българите одобряват вкуса на млечните продукти, собствени марки на Lidl, 81% одобряват вкуса на бирата, 92% одобряват вкуса на сладоледа, а 84% от българите одобряват вкуса на колбасите собствени марки.

Допълнителна информация за най-големия вкусов тест на продукти, собствени марки на Lidl, можете да намерите на https://www.lidl.bg/kachestvo.



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов