Избрани Новини
Община Две могили разяснява на гражданите с увреждания за подвижните урни
07-02-2017, 16:10
Снимка:Община Две могили
Автор:Русе утре
Още по Темата:Трябва да заявят това си право до 20 март 2017
Във връзка с предстоящите избори за народни представители на 26 март 2017 г., Община Две могили уведомява, че до 11 март 2017 г. (събота) вкл. избирателите с трайни увреждания, които не им позволяват да упражнят избирателното си право в изборното помещение и желаят да гласуват с подвижна избирателна кутия, заявяват желанието си в писмена форма чрез заявление по образец (Приложение № 14-НС), подписано саморъчно и подадено чрез писмо, факс (08141/22-54) или електронна форма на e-mail dvemogili@mbox.digsys.bg до кмета на Община Две могили по постоянен адрес или настоящ адрес, когато е направено искане по чл. 36 ИК, като към заявлението се прилага копие от документ на ТЕЛК (НЕЛК).
На територията на всяко населено място се назначава най-малко една подвижна секционна избирателна комисия при наличие на не по-малко от 10 избиратели, подали заявления.
Избирателите с трайни увреждания, които не им позволяват да упражнят избирателното си право в изборното помещение и желаят да гласуват с подвижна избирателна кутия, но не са подали заявление в срока до 11 март 2017 г., могат да гласуват с подвижна избирателна кутия, ако заявят това си право до 20 март 2017 г. (понеделник) вкл., като подадат в писмена форма заявление по образец (Приложение № 14-НС) и при условие че на територията на община Две могили е назначена подвижна СИК.
В заявлението за гласуване с подвижна избирателна урна се посочват имената на избирателя, единният му граждански номер (ЕГН), постоянният адрес или настоящият адрес, когато е направено искане за гласуване по настоящ адрес.
•Заявление за вписване на избирател в списъците по настоящ адрес (Приложение № 12-НС), чийто постоянен и настоящ адрес са в различни населени места се прави писмено в населеното място по настоящ адрес на лицето до 11 март 2017 г. (събота) вкл.
•Заявления за отстраняване на непълноти и грешки в избирателните списъци (Приложение № 08-НС) се приемат до 18 март 2017 г. (събота) вкл.
Заявления за гласуване с подвижна избирателна кутия, заявления за вписване на избирател в списъците по настоящ адрес и заявления за отстраняване на непълноти и грешки в избирателните списъци, гражданите могат да подават в ГРАО в сградата на общината на бул. „България” № 84 и по населените места всеки работен ден от 08,00 до 12,00 ч и от 13,00 до 17,00 ч.
Информация и справки по избирателни списъци 08141/21-30.