Избрани Новини
Пощенска банка с поредната иновация за повече бързина и удобство
06-07-2020, 11:40
Снимка:Пощенска банка
Автор:Мария Христова
Още по Темата:Пощенска банка подписа споразумение с ББР за гаранционната й програма
Пощенска банка се включва в програмата на ББР за подкрепа на малки и средни предприятия
Дигитални зони за самообслужване очакват потребителите в 30 офиса в 15 града
„Помнете, че времето е пари“ съветва Франклин младите бъдещи търговци през 18 век. След три столетия този съвет е още по-актуален, макар да носи различен смисъл. В динамиката на ежедневието ни времето всъщност е най-дефицитната стока, това, което най-много ни липсва и, уви, не може да се купи с пари. „Време за себе си“ днес е универсална ценност, синоним на лукс. Да изядеш сладолед в компанията на приятел, да поиграеш с децата си, да избягаш за уикенда с любимия човек, да четеш книга следобед, да поседиш насаме с мислите си… Това са безценни мигове, за които сме принудени да „крадем“ време.
Съвсем закономерно тенденцията търговците и доставчиците на услуги да пестят време на своите потребители, да им предлагат гъвкави решения и най-различни удобства бележи бурно развитие напоследък. Пощенска банка е чудесен пример за този подход в действие. Поредната крачка към бързина и удобство са дигиталните зони за самообслужване, които ни дават възможност да извършим сами почти всички операции, предлагани в клона на банката и същевременно да спестим пари, тъй като таксите са до 50% по-ниски в сравнение със същите в банков клон. Трябва ни единствено активната ни банкова карта, която служи за идентификация, и можем спокойно да свършим задачите си в банката, без да се налага да изчакаме обслужване в банковия офис. Защото, съгласете се, да чакаме на опашка изглежда все по-несъвместимо със съвременния начин на живот. Това е нашето безценно време, което можем да посветим на всички хора и дейности, които ни захранват с позитивни емоции. Това са малки инвестиции в нашето щастие, които се отплащат пребогато в дългосрочен план.
Затова си струва да научим малко повече за дигиталните зони. Засега можем да ги открием в 30 клона на Пощенска банка в 15 града в цялата страна, където на наше разположение са специализирани устройства с модерен дизайн, интуитивна навигация и много функционалности. Най-хубавото е, че можем да отидем там, когато на нас ни е удобно. Още едно решение, което ни спестява стрес и бързане, също и пари. Таксите за извършване на операции в дигиталните зони за самообслужване са значително по-ниски от таксите за извършване на същите операции на каса! А ето какви задачи можем да отхвърлим с едно посещение като клиенти на Пощенска банка:
Да внасяме или теглим пари, не само от своите карти, но и от свои сметки в банката;
Да нареждаме преводи в лева в банката или към други български банки от всички свои сметки в Пощенска банка;
Да извършваме справки за всички свои продукти в Пощенска банка и да разпечатаме справки или извлечения по сметка или кредитна карта;
Да получаваме парични преводи от Western Union;
Да подадем заявление за кредитен продукт;
Да погасяваме задължения по кредитни карти, издадени от Пощенска банка;
Да плащаме битови сметки от своята карта.
От всички тези функционалности могат да се възползват и фирмени клиенти на банката, които предварително трябва да заявят своята регистрация в офис на банката. Модерните устройства за самообслужване са достъпни за ползване и от клиенти на други банки, като за тях са валидни само част от функционалностите, сред които теглене на пари в брой и плащане на битови сметки от карта.
Дигиталните зони са само част от усилията на Пощенска банка да ни спести ценно време. Отскоро институцията предлага дистанционно издаване и преиздаване на кредитни и дебитни карти: можем да заявим съответната карта онлайн и да ни я доставят на адрес. Също така, вече можем да се консултираме, а и да кандидатстваме за жилищен кредит изцяло онлайн, като използваме мобилното приложение EVA Postbank. Без да ставаме от удобния диван, от шезлонга на красивия и слънчев плаж, от бара или от любимия си ресторант, откъдето и да сме в момента.
Повече информация за новите дигитални зони за самообслужване и другите иновативни услуги на Пощенска банка можете да откриете на https://www.postbank.bg. А сега е време за… сладолед или нещо друго, което ще сложи усмивка на лицето ви.