Електронните услуги намалиха с над 10 000 посещенията в НАП- Русе

Парите

27-07-2017, 10:52

Снимка:

НАП- Русе

Автор:

Русе утре

Всичко от Автора

Още по Темата:

Картина на трудовия пазар за юни 2017 година в община Русе

Ежемесечно около 83 % от фирмите използват електронната кореспонденция

      Електронните услуги намалиха с над 10 000 посещенията в офиса на НАП в Русе за половин година.  За изминалите 6 месеца в салоните за обслужване са били приети 61 763 клиенти, а през първото полугодие на 2016 г.  те са били 71 880 бр. Ежемесечно около 83 % от фирмите използват електронната кореспонденция с приходната администрация, а вече 38,2 % от гражданите предпочетоха да подадат годишните си данъчни декларации по интернет с ПИК или електронен подпис. Същевременно русенските приходни служители осигуряват оптимално бързо и качеството обслужване в преките контакти с клиентите. Компютърната система за управление на клиентския поток е фиксирала средно време за изчакване от един клиент 8:34 мин., а за персоналното му обслужване 6:49 мин. Така общото време от 15:23 мин. е значително под определените 20 минути по Наредбата за административното обслужване и е водещо сред обществените институции в региона. Това проличава и от проведената в края на месец юни  анкета сред клиентите на офиса на НАП Русе, в която е отбелязано 97% одобрение за нивото на предоставените услуги без  посочени пропуски и препоръки. В 14 от анкетните карти има назовани  служители с висока професионална оценка  и благодарности за съдействието им. 



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов