Избрани Новини
Електронните услуги намалиха с над 10 000 посещенията в НАП- Русе
27-07-2017, 10:52
Снимка:НАП- Русе
Автор:Русе утре
Още по Темата:Ежемесечно около 83 % от фирмите използват електронната кореспонденция
Електронните услуги намалиха с над 10 000 посещенията в офиса на НАП в Русе за половин година. За изминалите 6 месеца в салоните за обслужване са били приети 61 763 клиенти, а през първото полугодие на 2016 г. те са били 71 880 бр. Ежемесечно около 83 % от фирмите използват електронната кореспонденция с приходната администрация, а вече 38,2 % от гражданите предпочетоха да подадат годишните си данъчни декларации по интернет с ПИК или електронен подпис. Същевременно русенските приходни служители осигуряват оптимално бързо и качеството обслужване в преките контакти с клиентите. Компютърната система за управление на клиентския поток е фиксирала средно време за изчакване от един клиент 8:34 мин., а за персоналното му обслужване 6:49 мин. Така общото време от 15:23 мин. е значително под определените 20 минути по Наредбата за административното обслужване и е водещо сред обществените институции в региона. Това проличава и от проведената в края на месец юни анкета сред клиентите на офиса на НАП Русе, в която е отбелязано 97% одобрение за нивото на предоставените услуги без посочени пропуски и препоръки. В 14 от анкетните карти има назовани служители с висока професионална оценка и благодарности за съдействието им.