Избрани Новини
Постоянните комисии към Общински съвет – Плевен заседават днес и утре
24-07-2017, 06:50
Снимка:plevenutre.bg
Автор:plevenutre.bg
Още по Темата:Постоянните комисии към Общински съвет – Плевен заседават в понеделник и вторник
Кое е най-доброто решение на Общински съвет – Плевен за изминалата 2016 г.
Промени в две от групите в Общински съвет – Плевен
Любка Костова: Слагаме точка на безпринципното противопоставяне в Общински съвет – Плевен
Общински съвет – Плевен е приел 212 решения за изминалото полугодие
Общински съвет – Плевен одобри споразумение по проекта "Букварче, бъди ми другарче"
Заседанието на ОбС - Плевен е насрочено за четвъртък
Постоянните комисии към Общински съвет - Плевен ще заседават следващата седмица в два поредни дни - на 24 и 25 юли /понеделник и вторник/, информират от пресцентъра на местния парламент.
24 юли (понеделник)
ПК „Законност, предотвратяване и установяване на конфликт на интереси и контрол по изпълнение на решенията“ с председател Дарин Ангелов заседава от 14,00 ч. в стая 70 на Община Плевен. Дневният ред на Комисията е в две точки. Съветниците ще разгледат предложение за изменение и допълнение на Наредбата за условията и реда за записване, отписване и преместване на деца в общинските детски градини на територията на общината и предложение за Наредба за условията и реда за организиране на почасови, съботно-неделни и сезонни дейности като допълнителна услуга по отглеждане на децата в детските градини в община Плевен.
ПК „Устройство на територията, екология и земеделие“ с председател Милчо Илиев заседава от 15,00 ч. в Заседателната зала на Община Плевен по дневен ред от 10 точки. Комисията ще обсъди предложение за отдаване под наем на части от имоти - публична общинска собственост за поставяне на билбордове на територията на общината; предложение за схема за разполагане на двустранни транспаранти по ул. „Дойран“ /от Спортно-информационния център до ДКЦ 1 - Плевен/; проекти за изменени на общи устройствени планове; др.
ПК „Бюджет и финансова политика“ с председател Пепо Петков се събира в 16,00 ч. в Заседателната зала. Проектът за дневен ред включва 18 точки. Сред предложенията, които ще обсъжда Комисията, са искане за опрощава на задължението на „Тибор" ЕАД, произтичащо от договор за наем с Община Плевен; отчети на командировъчни разходи от кмета на Общината и председателя на Общинския съвет; предложение за продажба на масивна триетажна сграда в парк „Кайлъка”; искане от ФК „Вихър” - гр. Славяново за отпускане на средства от бюджета на Община Плевен за 2017 г.; др. Комисията ще се запознае и с писмо от кмета на с. Бохот относно увеличаване бюджета на кметството в раздел „Текущи ремонти”.
ПК „Образователна политика и читалищна дейност“ с председател Диана Данова се събира от 17,00 ч. в Заседателната зала. Дневният ред на Комисията този месец е от 4 точки – предложение за приемане на Наредба за условията и реда за организиране на почасови, съботно-неделни и сезонни дейности като допълнителна услуга по отглеждане на децата в детските градини на територията на Община Плевен; предложение за приемане на изменение и допълнение на Наредбата за условията и реда за записване, отписване и преместване на деца в общинските детски градини на територията на Община Плевен; писмо от НЧ „Извор 1959” - Плевен относно сградата на читалището; становище от отдел „Образование” относно предложение на кмета на с. Брестовец за включване на детската градина в списъка със защитени детски градини и средищни детски градини.
25 юли (вторник)
ПК „Общинска собственост и инвестиционна политика“ с председател Пенчо Дреновски ще заседава от 16,00 ч. в Заседателната зала по 13 точки. Част от дневният ред са предложение за отдаване под наем на части от имоти публична общинска собственост в училища; предложение за закупуване на сграда за търговска дейност в жк „Дружба”; предложения за прекратяване на съсобственост; искане за безвъзмездно предоставяне на помещения за нуждите на териториалното звено на Комисията за защита на потребителите в Плевен; др.
ПК “Стопанска политика и транспорт” с председател д-р Йордан Георгиев заседава от 17,00 ч. в Заседателната зала. Дневният ред на комисията е от 4 точки. Пред Комисията ще бъде представено писмо от „Тибор” ЕАД относно опрощаване задължение на фирмата, произтичащо от договор с Общината за наем; писмо от кмета на Общината за промени в маршрутните разписания на „Тролейбусен транспорт” ЕООД и предложение от председателя на Общинския съвет за промяна на Общинска транспортна схема. Комисията ще се запозна и с анализ на финансовите резултати на „Тролейбусен транспорт” ЕООД, гр. Плевен към 30.06.2017 г.