Избрани Новини
ЧЕЗ съветва какво да правим при аварии
Дружеството отмени всички планирани ремонти заради метеорологичната обстановка
ЧЕЗ Разпределение отменя всички планирани ремонти на електроразпределителната мрежа на територията, обслужвана от дружеството, обявени за периода 9 – 13 януари. До нормализиране на метеорологичната обстановка и за осигуряване комфорта и сигурността на гражданите, Дружеството ще извършва само неотложни дейности по електроразпределителната мрежа като авариен ремонт на енергийни съоръжения и подмяна на повредени електромери.
Компанията съветва каква да бъде реакцията в случай на прекъсване на електрозахранването в резултат на тежка метеорологична обстановка:
1. Препоръчително е клиентите винаги да поддържат зареден мобилен телефон или таблет, така че при прекъсване на електрозахранването да могат да реагират.
2. При прекъсване на електрозахранването е желателно клиентите първо да погледнат дали околните блокове или къщи имат електричество. ЧЕЗ Разпределение е монтирала устройства за дистонционен мониторинг на мрежата, за да получава навреме информация за мащабни аварии. Компанията препоръчва на клиентите да използват денонощната телефонна линия 0700 10 010 единствено при локални повреди и прекъсвания на електрозахранването, тъй като при засегнат голям брой потребители ЧЕЗ Разпределение вече е информирана.
3. Важно е да се подава ясна и точна информация в колцентъра. Сред данните, които могат да бъдат поискани от служителите на ЧЕЗ, са клиентски номер или ИТН на клиента, точен адрес, както и къде се намира електромерът.
4. Клиентите биха могли да използват автоматичното меню на денонощния телефон, което е достъпно на бутон 3. По този начин те ще получат информация за районите с прекъснато електрозахранване, без да се налага да изчакват свързване с оператор.