Избрани Новини
Висок обществен интерес към санирането на сгради отчитат в Сливен
11-02-2015, 07:06
Снимка:bnr.bg
Автор:Starazagorautre
Още по Темата:В понеделник в Димитровград подписват първия договор за саниране
Община Стара Загора продължава кампанията за разяснения по санирането
Две сгради в Стара Загора готови да се включат в програмата за саниране
Пет са новите сдружения на собственици, още 15 са подали документи за регистрация
Пет удостоверения за създаване на Сдружения на собственици са издадени от община Сливен, а на други 15 документите се обработват. Всички те се готвят да кандидатстват за финансиране от националната програма за саниране на многофамилни сгради. Всеки вторник от 16.00 часа в зала „Май” специалисти отговарят на въпросите на гражданите, свързани с попълване на документи и изисквания за учредяването на сдружения, информираха от общинска администрация.
„На ден през Центъра за административно обслужване на граждани в Общината за информация преминават по 10-15 представители на сдружения”, коментира заместник-кметът Иван Манчев и припомни, че подаването на документи се извършва на място в община Сливен - в Центъра за административно обслужване на граждани (партерен етаж) на гишета № 4 и № 5.
Той посочи, че председателят на Управителния съвет на сдружението на собствениците в 14-дневен срок от провеждането на учредително събрание трябва да внесе в общинска администрация Сливен заявление за регистрация на сдружението в публичен регистър. Към заявлението се прилага списък на собствениците, с трите имена и адрес в етажната собственост, копия от протокола на учредителното събрание, от приетото споразумение, заверени от председателя на Управителния съвет и нотариално заверени образци от подписите на лицата, представляващи сдружението.