Бионсе забогатя с $ 50 млн.

Парите са от реклама на "Пепси"

 Бионсе сключи рекламен договор с "Пепси" на стойност 50 млн. долара.

Това предизвика доста завист и оживени дебати в шоубизнеса.

"Ноулс рентира добре своя имидж. Трябва да е луда, за да откаже подобна мултимилионна оферта. Но какво рекламира? Продукт, който един ден ще бъде поставен редом до цигарите по вредност. Още един бавен убиец", пише Марк Битмън в "Ню Йорк Таймс".

Според него никой от шоубизнеса - както изпълнители, така и пишещите за шоубизнес критици - не отрича правото на Бионсе да сключва рекламни контракти с когото си пожелае. Проблемът е, че и тя, подобно на своите колеги, не подбира. а обръща внимание на стойността на рекламния договор.

Джъстин Тимбърлейк рекламира "Бъдуайзър", Алиша Кийс - смартфони, а Тейлър Суифт - диетична кока-кола. И докато една бира на ден е по-скоро полезна, а без смартфоните вече не можем, с кока-колата, диетична или не, нещата са определено различни...

Иначе малко от звездите консумират рекламирания от тях продукт. Навремето Майкъл Джаксън сключи мегаконтракт с "Пепси", но бе изловен да пие... кока-кола.



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов