Избрани Новини
След "висящо кафе" пуснаха и "висящи билети"
Пловдивската опера стана част от каузата
Инициативата "висящо кафе" и "висящ хляб", която набира скорост, започна да навлиза постепенно и в други браншове, които не са свързани със стоки и услуги от първа необходимост, но също дават възможност за благотворителност.
Пловдивската опера също се включи - с продажба на „висящи билети". Всеки любител на класическата музика може да купи "висящ" пропуск за хора, които нямат финансовата възможност да си го позволят, съобщи Дарик. 10 билета вече са закупени с лични средства от служители на район "Тракия". Следващият концерт на пловдивската филхармония е този петък с музика от Моцарт и Керубини.
За няколко дни акцията "Висящо кафе" обиколи фейсбук и събра над 18 000 привърженици. Това е един нестандартен начин, зародил се в Италия, да споделиш топлата напитка с човек, който няма пари да си я позволи.
Просто е. Влизаш в кафенето, поръчваш едно кафе за теб и едно "висящо", барманът ти взема пари за две кафета, а ти дава само едно. Второто се пази за човек в нужда, който, разбрал за "висящото кафе", идва да си го вземе безплатно.
Вече над 140 вериги заведения се включиха в инициативата, обозначени със стикер „Висящ хляб" или „Висящо кафе".