Три пъти по-висока сметка за ток. Откъде дойде?

Бум на сигнали: не помага и разсроченото плащане

Ивана Петкова живее на бул. "Руски" №61 в Пловдив.

В безизходица съм. Получих три пъти по-висока сметка за ток – от 70 на 190 лева. После ми се натрупа още едно плащане от 120 лева, разказа жената за Plovdivutre.bg.

Ивана пуснала жалба до EVN и поискала разсрочено плащане на задълженията. Дори и след като бях одобрена за погасяване на части, отново се появявиха изисквания от страна на дружеството... от гледна точка на допълнителни заплащания, каза потърпевшата.

Клиентката на Енергото пита и защо има право на разсрочено плащане само веднъж в годината. И защо погасяването на сметката не става на 3 части, а на две.

„Те разсрочват сметките на хората, но пак е непосилно при тези големи суми. Доплащаш едната половината, а вече е дошъл краят на месеца с новата сметка и задължението отново става огромно. А времето е толкова кратко. Те многократно могат да ни тероризират и рекетьорстват. Какъв е смисълът от това разсрочено плащане? Принципно поставят такава опция, а разбираш, че такова положение няма, оплака се Ивана Петкова.


Изпратете вашето оплакване от EVN. Екипът на Plovdivutre.bg събира историите на недоволни, опарени, ощетени. Чакаме обаждания на тел: 0879 951 552. Сигнали получаваме и на електронната ни поща plovdivutre@gmail.com.



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов