Избрани Новини
Три пъти по-висока сметка за ток. Откъде дойде?
02-03-2013, 18:36
Снимка:Plovdivutre.bg
Автор:Екип на Plovdivutre.bg
Още по Темата:Plovdivutre.bg показа на Австрия бунта срещу EVN
Шефът на EVN: Взимам 70 хиляди лева! Лъжа
EVN докара бизнесмен до бесило
Бизнесмен потъва заради аварии с тока
Ексклузивно ВИДЕО: Трима с качулки палят EVN, снимат се
EVN свали Ролекса на дядо Николай (СНИМКИ)
Прокурори и данъчни тарашат EVN (+)
Пловдивчанка осъди EVN, 5 години стои без ток
В Пловдив: Изпокараха се кой да води похода срещу EVN (СНИМКИ+ВИДЕО)
Сигнал: EVN ровичка в електромери
На петия ден - секира срещу EVN (СНИМКИ)
Край на апатията! Пловдив се събуди
Нахраниха EVN с кроасани (СНИМКИ)
Бум на сигнали: не помага и разсроченото плащане
Ивана Петкова живее на бул. "Руски" №61 в Пловдив.
В безизходица съм. Получих три пъти по-висока сметка за ток – от 70 на 190 лева. После ми се натрупа още едно плащане от 120 лева, разказа жената за Plovdivutre.bg.
Ивана пуснала жалба до EVN и поискала разсрочено плащане на задълженията. Дори и след като бях одобрена за погасяване на части, отново се появявиха изисквания от страна на дружеството... от гледна точка на допълнителни заплащания, каза потърпевшата.
Клиентката на Енергото пита и защо има право на разсрочено плащане само веднъж в годината. И защо погасяването на сметката не става на 3 части, а на две.
„Те разсрочват сметките на хората, но пак е непосилно при тези големи суми. Доплащаш едната половината, а вече е дошъл краят на месеца с новата сметка и задължението отново става огромно. А времето е толкова кратко. Те многократно могат да ни тероризират и рекетьорстват. Какъв е смисълът от това разсрочено плащане? Принципно поставят такава опция, а разбираш, че такова положение няма, оплака се Ивана Петкова.
Изпратете вашето оплакване от EVN. Екипът на Plovdivutre.bg събира историите на недоволни, опарени, ощетени. Чакаме обаждания на тел: 0879 951 552. Сигнали получаваме и на електронната ни поща plovdivutre@gmail.com.