Избрани Новини
Сметката за ток расте всеки месец. Какво да правя?
Не спират сигналите за високи сметки за електричество
На редакционната поща на Plovdivutre.bg получихме поредния сигнал на опарен от EVN. Пише ни Юлия Рускова. Публикуваме писмото й без редакторска намеса:
"Здравейте. Сметката ми за ток расте прогресивно с всеки следващ месец. Сега трябва да платя 170 лв. Предходния месец беше 112 лв. Отоплявам се на дърва. За целия сезон сме подсигурили 15 куб.дърва. Готвя на газ. Използването на електричество е лукс .Възмутих се и поисках да подам възражение или жалба. Но! живея в гр.Мадан. За да се жалвам трябва да си пусна отпуск 1 ден и да отида в гр. Златоград. Защото на територията на община Мадан няма център за работа с клиенти на ЕВН. Тока се плаща в пощата или по банков път. Но от управлението в гр. Златоград ми обясниха , че трябва да поискам проверка на електромера в независима лаборатория, за което ще заплатя 35 лв. А ако ми сменят електромера с нов -ще заплатя 25 лв. и питам аз, защо трябва да плащам за това-този електромер нали не е моя собственост? Че аз като си купувам домати не си нося кантар! И така като сметна всичко, ако реша да се жалвам разходите ми ще платят една трета от сметката долу горе. И се чудя от къде да го подхвана.......Как да се включа в колективния иск?
Госпожо Рускова, ако не подадете жалба, няма да разберете дали имате проблем с отчитането на електричеството във вашия дом. Подаването на сигнал до дружеството и разсрочено плащане на сметката за ток са варианти, от които може да се възползвате, въпреки неудобствата, които изброявате. Вижте Петицията на Facebook страницата evn.out of bg.
Изпратете вашето оплакване от EVN. Екипът на Plovdivutre.bg събира историите на недоволни, опарени, ощетени. Чакаме обаждания на тел: 0879 951 552. Сигнали получаваме и на електронната ни поща plovdivutre@gmail.com.