Избрани Новини
Подвеждаща реклама докара глоба от 50 хиляди долара на авиокомпания
От Spirit Airlines все още нямат становище по въпроса дали рекламните съобщения са пуснати в Twitter с ясната представа, че информацията в тях е подвеждаща, или грешката е била по неволя.
Но това доста популярно сред бизнеса оръжие може много лесно да нанасе и сериозни вреди, ако бъде използвано по неправилния начин и от неправилните хора. Поредното доказателство за последното твърдение е глобената с 50 хиляди долара авиокомпания Spirit Airlines.
От Министерството на Транспорта на САЩ са наложили наказанието, след като е било установено, че авиокомпанията пуска подвеждаща реклама в Twitter.
Всичко започнало от няколко tweet-а от страна на Spirit Airlines, които рекламирали полети на цена от само $9. След влизане в сайта на авиокомпанията обаче се оказало, че има допълнителни такси и условие, гласящо че офертата е валидна само при закупуването на двупосочен билет. Освен това крайната цена не ставала ясна в самото начало на процеса на покупка, а чак в последните му стъпки.
В крайна сметка от Spirit Airlines не казват дали са пуснали рекламните съобщения в Twitter с ясната представа, че информацията в тях е подвеждаща, или грешката е била по неволя. Едно обаче е ясно – Внимавайте какво публикувате в социалните мрежи, без значение дали сте малка, средна или голяма компания.