Започна информационна кампания на Агенцията по заетостта

Парите

29-05-2018, 14:13

Снимка:

РИОСВ Русе

Автор:

Русе утре

Всичко от Автора

Още по Темата:

Картина на трудовия пазар в община Русе за април 2018 г.

В рамките на проект „Готови за работа”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

В Монтана официално стартира информационна кампания на Агенцията по заетостта, насочена към мотивиране на младите хора за активно поведение на пазара на труда. Кампанията се реализира в национален мащаб в рамките на проект „Готови за работа”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. 60 срещи, представящи услугите на бюрата по труда на открито, ще бъдат организирани в десет различни точки от цялата страна в рамките на проекта до края на септември. Амбициозната цел да подобрят възможностите за намиране на работа и трудовата реализация на младите хора си поставиха организаторите на събитията от Агенцията.

Над 300 младежи, в това число и търсещи работа от различни възрастови групи, се включиха в събитието в Монтана, за да се запознаят с услугите на бюрото по труда и да зададат своите въпроси на експертите. Служителите на Агенцията бяха на ръка разстояние за всички присъстващи, проявили интерес към тяхната дейност и предлаганата подкрепа за трудова заетост. Младите хора разпитваха за различните възможности за работа и как да направят най-добрия за себе си избор. На тяхно разположение бяха множество материали с изчерпателна информация за различните програми, мерки и проекти на Агенцията по заетостта. Вниманието им привлякоха популярните български поп изпълнители Теди Кацарова и Дичо, които бяха част от събитието и изразиха подкрепата си към каузата на кампанията и работата на Агенцията по заетостта в името на трудовата реализация на младите хора.

Националната информационна кампания по проект „Готови за работа” се реализира в изпълнение на активната политика на Агенцията по заетостта по отношение на неактивните млади хора. Тя е и естествено продължение на кампанията от миналата година "Спри да циклиш!" на Министерството на труда и социалната политика, осъществена тогава също по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси". И двете информационни кампании имат за цел да активират неактивните младежи, да ги накарат да прекрачат прага на бюрото по труда и да открият нови възможности за себе си, нова работа, нов житейски път.

 

 

На територията на ДРСЗ Русе от началото на кампанията се проведоха 6 малки информационни събития по проекта „Готови за работа”, като 2 от тях в област Русе – във филиала на ДБТ Русе в Сливо поле и във Ветово.

 



Снимка на Деня

Таен агент? Настимир Ананиев, скрит зад фикус, подслушва Бойко Борисов