Избрани Новини
WWF проведе проучване в българските супермаркети
Нито една от 10-те най-големи търговски вериги в България не покриват критериите за "зелени" продукти и екологични практики
Тя извърши първото проучване, доколко "зелени" продукти и практики предлагат веригите супермаркети, от които българите купуват хранителни и други бързооборотни стоки.
Методологията на проучването е разработена по аналогично изследване на WWF Швейцария от 2006 г. насам, което е адаптирано за условията на пазарите в България и Румъния.
На българските вериги са изпратени анкетни карти с по 40 еднакви въпроса, по които да се измери доколко е устойчиво портфолиото от продукти.
В същото време "таен клиент" на WWF посетил по един магазин на всяка една от десетте вериги през май и юни 2012 г. и попълни анкетна карта с 53 въпроса въз основа на видяното по време на обиколката.
Скоро ще бъдат публикувани официалните резултати от проучването.