Избрани Новини
4 областни администрации с електронно управление
Приключи окончателния етап от внедряването на електронно управление в областните администрации на Плевен, Габрово, Добрич и Ловеч.
С електронното управление се премахва директният контакт между гражданите, бизнеса и чиновниците в общината. За да бъде обслужен електронно един гражданин, той трябва да попълни електронен формуляр, в който вписва своите искания, данни и прикачва документи, ако е необходимо, дава адрес за връзка, желателно е електронен и получава заявената от него услуга на този адрес.
Така се прескачат хартиените носители и непрекъснатото разкарване до общината, коментира Николай Попов, ръководител на техническия екип, внедрил софтуера в общините.
Проектът е на стойност над 1 700 000 лева, като финансирането му е осигурено по "Административен капацитет".